• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pircēju rīcības izpēte Latvijas nekustamo īpašumu tirgū.

Thumbnail
Открыть
303-27076-Leonovica_Indra_VadZ030572.pdf (1016.Kb)
Автор
Leonoviča, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Indra Leonoviča. Bakalaura darbs „Pircēju rīcības izpēte Latvijas nekustamo īpašumu tirgū”. Bakalaura darbā analizēta pircēju rīcība nekustamo īpašumu tirgū un pirkšanu ietekmējošie faktori ekonomiskās krīzes apstākļos. Pirmajā daļā pētīti pircēju rīcības patēriņa tirgū teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturots nekustamo īpašumu tirgus Latvijā, tirgus dinamika, veikta nozares vides analīze, izmantojot M.Portera modeli, PEST un SVID analīzes. Trešajā nodaļā apkopoti nekustamo īpašumu pircēju aptaujas un strukturētās intervijas rezultāti, kā arī izstrādāti ieteikumi nekustamo īpašumu pārdevējiem un attīstītājiem. Pētījuma periods - 1999.-2009.gads. Darba apjoms 70 lapaspuses, tajā ir 19 attēli, 3 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, nekustamā īpašuma tirgus, pirkšanu ietekmējošie faktori.
 
Indra Leonoviča. Bachelor paper „Research of customer behavior in the real estate market in Latvia”. The bachelor paper includes the analysis of the customer behavior in the real estate market and the aspects that affect the purchase deals during the economical crisis. The first chapter studies the theoretical aspects of the customer behavior in the market, the second chapter includes the description of the real estate market in Latvia, the market dynamics, the analysis of the field, using the M.Porter model, PEST and SWOT analysis. The third chapter summarizes the questionnaires of the customers of real estate market and the results of the structured interview, as well as provides the suggestions to vendors and developers of real estate market. The basic period of the study – year 1999 - 2009. The research contains 70 pages, 19 images, 3 tables, and 3 appendices. Key words: customer behavior, real estate market, factors that affect purchase deals.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14241
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV