Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorLeonoviča, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27076en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14241
dc.description.abstractIndra Leonoviča. Bakalaura darbs „Pircēju rīcības izpēte Latvijas nekustamo īpašumu tirgū”. Bakalaura darbā analizēta pircēju rīcība nekustamo īpašumu tirgū un pirkšanu ietekmējošie faktori ekonomiskās krīzes apstākļos. Pirmajā daļā pētīti pircēju rīcības patēriņa tirgū teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturots nekustamo īpašumu tirgus Latvijā, tirgus dinamika, veikta nozares vides analīze, izmantojot M.Portera modeli, PEST un SVID analīzes. Trešajā nodaļā apkopoti nekustamo īpašumu pircēju aptaujas un strukturētās intervijas rezultāti, kā arī izstrādāti ieteikumi nekustamo īpašumu pārdevējiem un attīstītājiem. Pētījuma periods - 1999.-2009.gads. Darba apjoms 70 lapaspuses, tajā ir 19 attēli, 3 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, nekustamā īpašuma tirgus, pirkšanu ietekmējošie faktori.en_US
dc.description.abstractIndra Leonoviča. Bachelor paper „Research of customer behavior in the real estate market in Latvia”. The bachelor paper includes the analysis of the customer behavior in the real estate market and the aspects that affect the purchase deals during the economical crisis. The first chapter studies the theoretical aspects of the customer behavior in the market, the second chapter includes the description of the real estate market in Latvia, the market dynamics, the analysis of the field, using the M.Porter model, PEST and SWOT analysis. The third chapter summarizes the questionnaires of the customers of real estate market and the results of the structured interview, as well as provides the suggestions to vendors and developers of real estate market. The basic period of the study – year 1999 - 2009. The research contains 70 pages, 19 images, 3 tables, and 3 appendices. Key words: customer behavior, real estate market, factors that affect purchase deals.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju rīcības izpēte Latvijas nekustamo īpašumu tirgū.en_US
dc.title.alternativeResearch of customer behavior in the real estate market in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige