Uzņēmējdarbības internacionalizācijas process
Author
Piļecka, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā bakalaura darbā izskatīta tēma par uzņēmējdarbības internacionalizācijas procesu. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmējdarbības internacionalizācijas procesa teorētiskos aspektus un pielietojumu reālajā dzīvē.
Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā autors sniedz ieskatu uzņēmējdarbības internacionalizācijas procesa teorētiskajā pamatojumā. Otrajā darba daļā autors sniedz informāciju par izvēlēto pētāmo uzņēmumu- tūroperatoru „Novatours”. Trešajā darba daļā autors analizē kompānijas „Novatours” internacionalizācijas procesu un tā ietekmi uz uzņēmumu.
Pētījuma rezultāti atspoguļo „Novatours” internacionalizācijas procesa pakāpes un attīstības iespējas nākotnē.
Pētījumā tiek izmantota ekonomiskās analīzes metode, Latvijā un ārzemēs rakstītā literatūra, uzņēmuma „Novatours” iekšējā dokumentācija un Internetā pieejamā informācija. The theme of this bachelors work is the process of business internationalization. The aim of the work is to research theoretical and practical aspects of business internationalization process.
This bachelor’s work consists of three parts. In first part author gives insight into theoretical arguments of business internationalization process. In second part author gives information about chosen company for research- tour operator “Novatours”. In third part of the work author analysis the internationalization process of company “Novatours” and its impact on the company.
Results of the research shows: stages of “Novatours” internationalization process and company’s further extension potentialities.
In this research economical analyze method, Latvian and foreign literature, company’s “Novatours” internal documentation and Internet resources are used.