Show simple item record

dc.contributor.advisorPrūse, Ilzeen_US
dc.contributor.authorSkabeiķis, Saulisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27130en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14244
dc.description.abstractJautājumu par to, vai uzņēmumiem jāuzņemas sociālā atbildība, plaši apsprieda industrializācijas posma sākumā 1880. gadu beigās. Šāda tipa atbildība nozīmē to, ka uzņēmums brīvprātīgi uzņemas pastāvīgas saistības rīkoties ētiski un sekmēt ekonomisko attīstību, vienlaikus uzlabojot darbaspēka, ģimeņu, vietējās un plašāka mēroga sabiedrības dzīves kvalitāti. Mūsdienās šī diskusija sasniegusi to līmeni, kuru saucam par korporatīvo sociālo atbildību. Interese par korporatīvo sociālo atbildību strauji pieaugusi pēdējos gados, un cilvēki sāk pieprasīt uzņēmumu sociālo atbildību. Tajā pašā laikā uzņēmumi sākuši apzināties, ka korporatīvo sociālo atbildību tie var izmantot kā stratēģiju, lai gūtu labumu. Korporatīvo sociālo atbildību uzņemas arvien lielāks uzņēmumu skaits, un uzņēmumiem visā pasaulē tā kļuvusi pat par modes lietu – iesaistīties korporatīvā sociālā atbildībā. Daudzi apgalvo, ka uzņēmumi, iekļaujoties korporatīvajā sociālajā atbildībā, ir milzu ieguvēji, savukārt citi iebilst, ka līdzdalība korporatīvajā sociālajā atbildībā var nelabvēlīgi ietekmēt uzņēmumu. Šajā darbā autors aplūko korporatīvās sociālās atbildības definējumu, pētot, kādēļ uzņēmumi iesaistās korporatīvajā sociālajā atbildībā, kā to piemēro, un vai korporatīvā sociālā atbildība var ietekmēt uzņēmuma rezultātus. Tika veikts pētījums starptautiskajā konsultāciju uzņēmumā Accenture ar nolūku gūt dziļāku izpratni par korporatīvo sociālo atbildību un sasniegt darbā izvirzīto uzdevumu. Atslēgvārdi: Korporatīvā sociālā atbildība, Uzņēmums, Ieinteresētie dalībnieki, Vide, Accentureen_US
dc.description.abstractIn the late 1880s in the introduction stage of the industrialization it was broadly discussed whether or not companies should take their social responsibility. This discussion has today lead to what is called Corporate Social Responsibility. The interest for CSR has grown rapidly the recent years and people are starting to demand that companies take their social responsibility. At the same time companies have started to understand that they can use corporate social responsibility as a strategy in order to gain benefits. An increasing number of companies have started to engage in corporate social responsibility and it has even become trendy for companies to engage in corporate social responsibility. Many argue that companies can gain enormous benefits by engaging in corporate social responsibility while others argue that corporate social responsibility engagement can have a negative effect on the company. This thesis focuses on investigating why companies engage in corporate social responsibility, how they apply corporate social responsibility and how corporate social responsibility can affect company’s performance. Author has conducted a case study on the company Accenture in order to gain a deeper understanding of corporate social responsibility. Author studied why Accenture engage in corporate social responsibility, how they apply corporate social responsibility and how it affects their performance. Keywords: Corporate Social Responsibility, Company, Stakeholders, Environment, Accentureen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība.Uzņēmuma ,,Accenture"izpēteen_US
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibility.A case study of ,,Accenture"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record