Tūrisma aģentūras "Begonija" mārketinga komunikāciju analīze
Author
Urbančika, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Dotais darbs „Tūrisma aģentūras „”Begonija” marketinga komunikāciju analīze” ir paredzēts bakalaura grāda iegūšanai tūrisma un viesnīcu vadību zinībās.
Darba autore: Nataļja Urbančika
Darba zinātniskais vadītājs: dr. oec. Juris Brencis
Darba mērķis ir tūrisma aģentūras „Begonija” mārketinga komunikāciju pilnveidošana. Darbā tika izpētīti veiksmīga korporatīvā tēla veidošanas teorētiskie principi, izanalizētas tūrisma aģentūras „Begonija” mārketinga komunikācijas, pielietotas statistiskās datu apstrādes metodes, izstrādāta jauna mārketinga komunikāciju kultūra, pilnveidots tās korporatīvais tēls. Tika piedāvāti jauni, konkrēti risinājumi un izmaiņas aģentūras nosaukumā, firmas stilā (logotipā), Interneta mājas lapā, kā arī viesu uzņemšanas kultūrā un ofisa noformējumā.
Atslēgas vārdi: TŪRISMA AĢENTŪRA „BEGONIJA”, MĀRKETINGA KOMUNIKACIJAS, FIRMAS KORPORATĪVAIS TĒLS, DIFERENCIĀCIJA, KONKURĒTSPĒJAS PAAUGSTINĀŠANA. The diploma work „The analysis of marketing communications of the tourist agency „Begonia”” provides bachelor degree in tourism and hotel management sciences.
The author: Natalie Urbančika
Scientific supervisor: dr. oec. Juris Brencis
The aim of the work is the tourist agency "Begonia” marketing communications enhancement. The author has researched theoretical principles of constituting successful corporative image, analysed the tourist agency „Begonia” marketing communications applying statistical data collection methods and has worked out a new corporative culture of the agency improving its corporative image. There were offered new specific solutions and the change in the agency name, business style (logo),web page,as weel as the culture of hospitality and office design.
Keywords: TRAVEL AGENCY „BEGONIA”, MARKETING COMMUNICATION, THE CORPORATIVE IMAGE, DIFFERENTIATION, COMPETITIVENESS.