Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorUrbančika, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27209en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14247
dc.description.abstractDotais darbs „Tūrisma aģentūras „”Begonija” marketinga komunikāciju analīze” ir paredzēts bakalaura grāda iegūšanai tūrisma un viesnīcu vadību zinībās. Darba autore: Nataļja Urbančika Darba zinātniskais vadītājs: dr. oec. Juris Brencis Darba mērķis ir tūrisma aģentūras „Begonija” mārketinga komunikāciju pilnveidošana. Darbā tika izpētīti veiksmīga korporatīvā tēla veidošanas teorētiskie principi, izanalizētas tūrisma aģentūras „Begonija” mārketinga komunikācijas, pielietotas statistiskās datu apstrādes metodes, izstrādāta jauna mārketinga komunikāciju kultūra, pilnveidots tās korporatīvais tēls. Tika piedāvāti jauni, konkrēti risinājumi un izmaiņas aģentūras nosaukumā, firmas stilā (logotipā), Interneta mājas lapā, kā arī viesu uzņemšanas kultūrā un ofisa noformējumā. Atslēgas vārdi: TŪRISMA AĢENTŪRA „BEGONIJA”, MĀRKETINGA KOMUNIKACIJAS, FIRMAS KORPORATĪVAIS TĒLS, DIFERENCIĀCIJA, KONKURĒTSPĒJAS PAAUGSTINĀŠANA.en_US
dc.description.abstractThe diploma work „The analysis of marketing communications of the tourist agency „Begonia”” provides bachelor degree in tourism and hotel management sciences. The author: Natalie Urbančika Scientific supervisor: dr. oec. Juris Brencis The aim of the work is the tourist agency "Begonia” marketing communications enhancement. The author has researched theoretical principles of constituting successful corporative image, analysed the tourist agency „Begonia” marketing communications applying statistical data collection methods and has worked out a new corporative culture of the agency improving its corporative image. There were offered new specific solutions and the change in the agency name, business style (logo),web page,as weel as the culture of hospitality and office design. Keywords: TRAVEL AGENCY „BEGONIA”, MARKETING COMMUNICATION, THE CORPORATIVE IMAGE, DIFFERENTIATION, COMPETITIVENESS.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTūrisma aģentūras "Begonija" mārketinga komunikāciju analīzeen_US
dc.title.alternativeThe analysis of marketing communications of the tourist agency "Begonija"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record