Uzņēmuma „SIA Baltās buras” mārketinga kompleksa elementu pilnveidošana
Автор
Kurzemniece, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Agita Kurzemniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Baltās Buras” mārketinga kompleksa elementu pilnveidošana”.
Bakalaura darbs ir veltīts uzņēmuma mārketinga kompleksa analīzei un optimālu to elementu risinājumu atrašanai vairumtirdzniecības vajadzībām.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz uzņēmuma klientu aptaujas rezultātiem un literatūras avotiem, izanalizēt katru SIA “Baltā Bura” mārketinga kompleksa elementu un izstrādāt priekšlikumus mārketinga kompleksa pilnveidošanai analizējamā uzņēmumā.
Pirmajā nodaļā tiek apskatīti mārketinga kompleksa elementi un to īpatnības vairumtirdzniecībā. Otrajā daļā ir raksturots uzņēmums, tā mērķauditorija, tirgus situācija, katrs mārketinga kompleksa elements uzņēmuma ietvaros. Trešajā daļā, tiek analizēti klientu aptaujas rezultāti, veikts to novērtējums un noteikti virzieni mārketinga kompleksa pilnveidošanai.
Darba apjoms 84 lapaspuses, tajā ir 26 attēli un 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, produkts, cena, sadale, produkta virzīšana tirgū, vairumtirdzniecība. Agita Kurzemniece. „Balta Bura Ltd. Marketing mix elements improving”.
The given work is devoted to the analysis of company marketing mix and foundation of optimal its element solutions for wholesale.
The aim of the work is to analyse „Balta Bura” Ltd. Marketing mix elements based on the input to company’s customers and sources of literature and work out suggestions for improvement of marketing mix in the analysable company.
In the first part marketing mix elements and its individualities in wholesale are examined. In the second part the characteristics of the company, its target audience, market situation are given and each marketing mix element is examined within the company framework. In the third part, analysis of customer input are made and defined the ways of marketing mix improvement.
The amount of work is 84 pages, it contains 26 figures and 4 annexes.
Key words: marketing mix, product, price, place, promotion, wholesale.