Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorGlušņeva, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:16Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:16Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other28021en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14263
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „Pasākumu tūrisma virzīšana tirgū”. Viens no efektīvākajiem informācijas kanāliem mūsdienās ir internets, tāpēc darba mērķis ir izveidot interneta portāla koncepciju festivālu popularizēšanai Baltijas valstīs. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Bakalaura darba 1. nodaļā tiek apskatīta pasākumu tūrisma teorija, tās raksturojums, vadība un mārketings. Darba 2. nodaļā ietverts analītisks Baltijas valstu iedzīvotāju interneta lietošanas statistikas apskats, pasākumus popularizējošu mājas lapu piedāvājuma Latvijā izpēte, kā arī pasaules labāko prakses piemēru apskats. 3. nodaļā tiek veikta aptauju analīze, ar mērķi noskaidrot ekspertu - brīvdabas festivālu organizētāju viedokli par reklāmas nozīmi interneta vidē, kā arī sabiedrības viedokli par jauna interneta portāla izveidošanu festivālu kultūras cienītājiem Baltijas valstīs. 4. nodaļā tiek izstrādāta koncepcija festivālu kultūrai veltītam portālam. Darba pētījums atklāj, ka šobrīd festivālu kultūrai paredzēta portāla nav ne Baltijas valstīs, ne arī Latvijā, ir atklāta brīva nišas vieta jauna portāla izveidei. Darba apjoms ir 88 lappuses, kurā iekļautas 6 tabulas, 22 attēli un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: pasākumu tūrisms, interneta mārketings, festivāli, interneta portāls.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme of "Event tourism promotion in market". One of the most effective conduit for information nowadays is the internet, so the work is to create an Internet portal to promote the concept of the festival in the Baltic countries. It consists of four chapters. Bachelor's work 1st section examines measures of tourism theory, its characteristics, management and marketing. Labour 2nd chapters include analytical Baltic countries Internet usage statistics review, steps publicity website offer Latvian research, as well as the world's best practice in review. 3rd section is carried out a survey analysis to identify an expert - an outdoor festival, the organizers of views on the role of advertising on the Internet, as well as public opinion on a new Internet portal for the establishment of the cultural festival, fans of the Baltic countries. 4th chapters are conceptualized festival dedicated to the culture site. Work study reveals that now the festival culture provides the portal is not in the Baltic countries nor the Latvian has opened a new free niche site portal. The amount of work is 88 pages that include 6 tables, 22 images and 3 appendixes. Keywords: event tourism, Internet marketing, festivals, the Internet portal.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePasākumu tūrisma virzīšana tirgūen_US
dc.title.alternativeEvent tourism promotion in marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record