Starptautiskā uzņēmuma SIA "Kristiana" mārketinga komunikāciju analīze klientu piesaistīšanas kontekstā
Autor
Laizāns, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba - starptautiskā uzņēmuma SIA "KristiAna" mārketinga komunikāciju analīze klientu piesaistīšanas kontekstā – ietvaros tiek pētītas SIA „KristiAna” realizētais mārketinga komunikāciju komplekss un to loma jaunu klientu piesaistē.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām, izpētīt SIA "KristiAna" mārketinga komunikācijas jaunu klientu piesaistīšanas kontekstā un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Pētījuma ietvaros autors veica klientu aptauju un intervēja SIA "KristiAna" vadītāju.
Bakalaura darba apjoms ir 61 lapa. Tas sastāv no 2 nodaļām, kurās ietvertas 3 tabulas, 14 attēli un izmantoti 30 bibliogrāfiskie avoti.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, reklāma, produkta realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskarsmes, tiešās mārketinga komunikācijas, personiskā apkalpošana, SIA „KristiAna”. The bachelor thesis Marketing communication analysis in the context of expanding market share of international company SIA KristiAna main goal is to research international companies KristiAna SIA implemented marketing communication complex and its ways to attract new customers.
Thesis aims to research marketing communication in order to attract new customers and to present proposals how to improve it based on the researched material about marketing communication.
Thesis consists of 61 pages which include 2 chapters that consist of 3 tables, 14 pictures and 30 reference sources.
Key words: marketing communication, advertisement, sales promotion, public relations, direct marketing communication, customer service, SIA KristiAna.