Cenu sistēmas izstrāde skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā
Autor
Ziļa, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma cenu veidošanas sistēmu un izstrādāt ekonomiskajiem apstākļiem, uzņēmuma mērķiem, klientu ērtības atbilstošu cenu un pakalpojumu sistēmas stratēģiju.
Lai sasniegtu šo mērķi, nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
1.Veikt literatūras avotu teorētisko analīzi par cenu, to ietekmējošiem faktoriem, pamatprincipiem;
2.Izprast atlaižu sistēmas būtību, cenu sistēmas, kā arī apskatīt to pielietošanas iespējas;
3.Veikt skaistumkopšanas nozares apskati un analīze;
4.Izanalizēt pētama objekta esošo darbības politiku un stratēģiju;
5.Pamatojoties uz literatūrā piedāvātājiem modeļiem uz uz veiktās uzņēmuma analīzes rezultātiem, veikt uzņēmuma cenu izveides analītisko izpēti;
6.Izstrādāt uzņēmuma turpmākas darbības stratēģiju, pamatojoties uz patērētāja sniegtiem ierosinājumiem;
7.Izanalizēt jaunas izstrādātas stratēģijas lietderību un efektivitāti;
Darbs sastāv no ievada, 3daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantoto avotu un literatūras saraksta, 7 tabulām, 33 attēliem, 1 pielikuma.
Atslēgvārdi: cenu stratēģija, cenu atlaides, skaistumkopšanas pakalpojumi, apgrozījums. Bachelor's work aims to evaluate the beauty of provision of services, the company's pricing system and develop economic conditions, company objectives, customer experience according to price and service system.
In order to achieve this objective, it is necessary to perform the following tasks:
•to make the literary source of the theoretical analysis of the price determinants factors principles;
•To understand the nature of the discount system, the price of the system, as well as see their application;
• Make beauty industry overview and analysis; Analyse pētam object existing operational policy and strategy;
• Based on the literature of vendor models to perform company analysis, the company's price for analytical research;
•To develop the company's future business strategy, based on suggestions provided by the consumer;
•Analysis of the new developed strategies for efficiency and effectiveness;
The work consists of an introduction, 3 parts conclusions and proposals, as well as the source and a literature list, 7 tables