Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorŠreibere, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28309en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14276
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Nūjošanas maršrutu izveide Ērgļu novadā". Darba mērķis bija izstrādāt priekšlikumus par nūjošanas attīstības iespējām un izveidot jaunu tūrisma produktu - nūjošanas maršrutu Ērgļu novadā potenciālajiem aktīvajiem tūristiem, kā arī vietējiem iedzīvotājiem. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā autore apskata aktīvā tūrisma teorētiskos aspektus - tiek analizēti aktīvā tūrisma veidi, jauna tūrisma produkta veidošanas teorija un apskatīta nūjošana, tās pozitīvā ietekme uz cilvēku veselību, nepieciešamais inventārs un izmantojamā tehnika. Otrajā nodaļā tiek analizēta nūjošana pasaulē un Latvijā. Trešajā nodaļā tika veikta vietējo un ārvalstu tūristu anketēšana par nūjošanas pieprasījumu. Autore veido jaunu tūrisma produktu – nūjošanas maršrutu, kas balstīts uz aptaujas datiem. Atslēgvārdi: nūjošana, aktīvais tūrisms, jauns tūrisma produkts.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor work is „The making of Nordic walking route at Ergli area”. The purpose of this work was to creat suggestions for Nordic walking development opportunities and make a new tourism product – Nordic walking route at Ergli district for potential active tourists and local residents. The work consist of introduction, 3 chapters, conclusions and suggestions. In the first chapter author takes a look at teoretical aspects of active tourism – analises forms of active tourism, theory of making a new tourism product and Nordic walking, its positive influence on human heath, required inventory and used technique. In the second chapter is given analysis of Nordic walking in the world and Latvia. In the third chapter local and abroad tourists were inquired about their interest in Nordic. The author also made a new torism product – Nordic walking route, based on the results of survey. Keywords-Nordic walking, active tourism, new tourism product.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleNūjošanas maršrutu izveide Ērgļu novada apkārtnēen_US
dc.title.alternativeThe making of Nordic walking route at Ergli areaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige