SIA „Rimi Latvia” mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Strupause, Vija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA „Rimi Latvia” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām, izpētīt SIA „Rimi Latvia” izmantotos mārketinga komunikāciju veidus un to komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Darba 1.nodaļā autore, veicot literatūras referatīvo analīzi, izskatīja mārketinga komunikāciju būtību, mārketinga komunikāciju veidus un to efektivitātes veidus. Nākamajā nodaļā autore veica katra no SIA „Rimi Latvia” izmantotajiem mārketinga komunikāciju veidiem analīzi, kā arī veica uzņēmuma mārketinga komunikāciju SVID analīzi. Darba 3. nodaļā tika pamatota aptaujas metodoloģija, veikta pircēju aptauja par uzņēmumu SIA „Rimi Latvia” un tā veiktajām mārketinga komunikācijām un izanalizēti aptaujas rezultāti. Darba noslēgumā autore apkopo secinājumus un sniedz priekšlikumus SIA „Rimi Latvia” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Darba kopējais apjoms, neieskaitot pielikumus ir 95 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 31 attēli, 6 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 31 avotus.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, reklāma, mārketinga komunikāciju komunikatīvā efektivitāte, aptauja. The theme of the bachelor’s work is „Marketing communication analysis of SIA „Rimi Latvia”. The objective of the paper is to explore types and efficiency of the marketing communications used by SIA „Rimi Latvia” and to develop suggestions on how to improve it.
In the first part of the bachelor work, the author reviewed the essence of marketing communications, their types and the types of efficiency by analysing literature. In the next part the author analysed all of the marketing communications used by SIA „Rimi Latvia” and did a SWAT analysis of marketing communication. In the third part of the work the methodology of the questionnaire was reasoned and a customer questionnaire about SIA „Rimi Latvia” was made and the results were analysed. At the end of the bachelor work, the author sums up the conclusions and offers suggestions how to improve the marketing communications of SIA „Rimi Latvia”.
The total volume of the bachelor work is 95 pages not including the additions. The paper contains 31 images, 6 tables, 2 additions. The list of sources of used literature contains 31 sources.
Key words: marketing communications, advertisement, communicative effectiveness, survey.