• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkta izvēli ietekmējošie psiholoģiskie aspekti.

Thumbnail
Öffnen
303-28374-Mezhecka_Lina_lm07011.pdf (855.1Kb)
Autor
Mežecka, Līna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz vispārīgo un speciālo literatūru izpētīt reklāmas psiholoģiskos aspektus ,par pamatu ņemot cilvēku reprezentatīvo sistēmu un tās īpatnības, novērtēt reklāmas psiholoģisko ietekmi ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.Izstrādājot bakalaura darbu tika pievērsta uzmanība kompānijas “Laima” zefīra izstrādājumiem un ar piemēriem sniegts paskaidrojums par nozīmīgam īpašībam. Secinājumi un priekšlikumi tika izstrādāti balstoties uz pētījuma rezultātiem un darba autora pieredzi. Bakalaura darbs satur: 65 lapas; 13 attēlus; 2 tabulas; iekļauts 1 pielikums. Atslēgvārdi: Reklāma; Neirolingvistiska Programmešana; Reprezentatīvā sistēma.
 
Bachelor's work is based on the general and special literature to explore the psychological aspects of advertising, on the basis of people's representative system and its features, to evaluate the psychological effects of advertising, identify gaps and make proposals for their novēršanai.Izstrādājot undergraduate work was focused on the company's "Laima" marshmallow products and the examples given in explanation of the significant attributes. Conclusions and recommendations were developed based on the results of the study and the author's experience. Thesis contains: 65 pages, 13 pictures, 2 tables, included in Annex 1. Keywords: Advertising; Neirolingvistiska Programming; Representative system.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14280
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV