Produkta izvēli ietekmējošie psiholoģiskie aspekti.
Author
Mežecka, Līna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz vispārīgo un speciālo literatūru izpētīt reklāmas psiholoģiskos aspektus ,par pamatu ņemot cilvēku reprezentatīvo sistēmu un tās īpatnības, novērtēt reklāmas psiholoģisko ietekmi ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.Izstrādājot bakalaura darbu tika pievērsta uzmanība kompānijas “Laima” zefīra izstrādājumiem un ar piemēriem sniegts paskaidrojums par nozīmīgam īpašībam. Secinājumi un priekšlikumi tika izstrādāti balstoties uz pētījuma rezultātiem un darba autora pieredzi. Bakalaura darbs satur: 65 lapas; 13 attēlus; 2 tabulas; iekļauts 1 pielikums.
Atslēgvārdi: Reklāma; Neirolingvistiska Programmešana; Reprezentatīvā sistēma. Bachelor's work is based on the general and special literature to explore the psychological aspects of advertising, on the basis of people's representative system and its features, to evaluate the psychological effects of advertising, identify gaps and make proposals for their novēršanai.Izstrādājot undergraduate work was focused on the company's "Laima" marshmallow products and the examples given in explanation of the significant attributes. Conclusions and recommendations were developed based on the results of the study and the author's experience. Thesis contains: 65 pages, 13 pictures, 2 tables, included in Annex 1.
Keywords: Advertising; Neirolingvistiska Programming; Representative system.