• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Produkta izvēli ietekmējošie psiholoģiskie aspekti.

Thumbnail
Открыть
303-28374-Mezhecka_Lina_lm07011.pdf (855.1Kb)
Автор
Mežecka, Līna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz vispārīgo un speciālo literatūru izpētīt reklāmas psiholoģiskos aspektus ,par pamatu ņemot cilvēku reprezentatīvo sistēmu un tās īpatnības, novērtēt reklāmas psiholoģisko ietekmi ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.Izstrādājot bakalaura darbu tika pievērsta uzmanība kompānijas “Laima” zefīra izstrādājumiem un ar piemēriem sniegts paskaidrojums par nozīmīgam īpašībam. Secinājumi un priekšlikumi tika izstrādāti balstoties uz pētījuma rezultātiem un darba autora pieredzi. Bakalaura darbs satur: 65 lapas; 13 attēlus; 2 tabulas; iekļauts 1 pielikums. Atslēgvārdi: Reklāma; Neirolingvistiska Programmešana; Reprezentatīvā sistēma.
 
Bachelor's work is based on the general and special literature to explore the psychological aspects of advertising, on the basis of people's representative system and its features, to evaluate the psychological effects of advertising, identify gaps and make proposals for their novēršanai.Izstrādājot undergraduate work was focused on the company's "Laima" marshmallow products and the examples given in explanation of the significant attributes. Conclusions and recommendations were developed based on the results of the study and the author's experience. Thesis contains: 65 pages, 13 pictures, 2 tables, included in Annex 1. Keywords: Advertising; Neirolingvistiska Programming; Representative system.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14280
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV