Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorMeļņičenko, Oksanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28379en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14281
dc.description.abstractEkonomikas izaugsmes attīstību valstī regulē ārējā tirdzniecība. Tā īstenojas galvenokārt komercdarījumos. Latvijā eksporta veicināšana ir Ekonomikas ministrijas kompetencē. Tās īstenotā eksporta atbalsta politika ietver ārējo ekonomisko pārstāvniecību veidošanu un uzturēšanu, eksporta kredītu garantēšanu, atbalsta sniegšanu ārējo tirgu apgūšanā u.c. pasākumus. Bakalaura darba mērķis ir aplūkot ārējās tirdzniecības veidošanos, izvērtēt Latvijas eksporta veicināšanas pasākumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus eksporta veicināšanai Latvijā. Bakalaura darbu veido trīs daļas. Pirmajā nodaļā ir aplūkots starptautisko tirdzniecības teoriju vēsturiskais pamatojums, ārējo tirdzniecību ietekmējošie faktori, kā arī eksporta veidi, veicināšana un stratēģijas. Otrajā nodaļā ir analizēta ārējā tirdzniecība Latvijā un ārvalstīs. Trešajā nodaļā ir analizēta eksporta veicināšana Latvijas uzņēmumos. Darba beigās doti secinājumi un priekšlikumi eksporta veicināšanai Latvijā. Bakalaura darbā izmatoti Latvijas Republikas Centrālās statistikas pārvaldes krājumi kā arī Ekonomikas ministrijas izdotie ziņojumi.en_US
dc.description.abstractDevelopment of economic growth in countries regulates foreign trade. It is realized mainly in commercial transactions. Ministry of Economic is responsible for Latvian export promotion. Their implemented export support policy includes formation and maintenance of foreign economic representation, export credit guarantee, support for the acquisition of exter-nal markets, etc. The aim of Bachelor work is to look at the development of foreign trade, assess the Latvian export promotion measures and develop proposals for export in Latvian. The work consists of three chapters. The first chapter contains international trade theory in historical background, the factors affecting foreign trade and forms of exports, as well as export promotion and strategy. The second chapter analyzes the international trade in Latvia and in foreign countries. The third chapter analyzes the export promotion of Latvian companies. At the end of the work are conclusions and proposals to Latvian export promotion. Collections of the Central Statistical Bureau of Latvia and Ministry of Economy in-formation were used in the work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas eksporta veicināšanaen_US
dc.title.alternativeLatvian export promotionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию