VAS "Starptautiskā lidosta Rīga" lojalitātes programma un tās pilnveidošanas iespējas
Autor
Parhimuka, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir: „VAS „Starptautiskā lidosta Rīga” lojalitātes programma un tās pilnveidošanas iespējas”. Darba mērķis ir izvērtēt esošo Rīgas lidostas lojalitātes programmu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā autors apskata lojalitātes teorētiskos aspektus, otrā nodaļa veltīta lojalitātes programmu izstrādei, tiek izvērtētas lojalitātes programmu priekšrocības, trūkumi, kā arī to ietekme uz patērētāju uzvedību un attieksmi. Trešajā nodaļā Rīgas lidostas programma tiek salīdzinātā ar citviet pasaulē sastopamajām programmām, bet ceturtajā nodaļā tiek analizēti respondentu un ekspertu viedokļi par programmā nepieciešamajām izmaiņām.
Darba apjoms ir 77 lpp., kurā iekļautas 19 tabulas, 10 attēli un 85 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: lojalitāte, lojalitātes programma, Starptautiskā lidosta Rīga, RIX Club. The theme of the paper is: „SJSC Riga International Airport loyalty program and its possibilities for improvement”. Aim of the paper is to evaluate existing loyalty program and develop proposals for its improvement. In the first part author examine theoretical aspects of loyalty, customer loyalty building, while the second section is devoted to loyalty program design, development stages, drawbacks, benefits and loyalty program impact on customer behavior and attitude. In the third part author compares “RIX Club” program with loyalty programs in other airports across the world, and the fourth part is analysis of questionnaire and experts opinion about necessary changes in existing program.
Paper consist of 77 pages, 19 tables, 10 figures and 85 sources.
Keywords: loyalty, loyalty program, Riga International Airport, RIX Club.