Viesnīcas produkts un tā pilnveidošanas iespējas Radisson Blu Daugava viesnīcā
Author
Bērziņš, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs veltīts četrzvaigžņu viesnīcai Radisson Blu Daugava tālākattīstības sekmēšanai. Pētījuma mērķis ir noskaidrot iespējas un to īstenošanas idejas viesnīcas veiksmīgākiem produktu un pakalpojumu piedāvājumiem. Šai nolūkā līdz ar speciālās literatūras sniegtajām teorētiskajām atziņām un viesnīcas pašreizējā stāvokļa raksturojumu izmantoti tās personāla un klientu anketēšanā iegūtie dati. Balstoties uz iegūtajām ziņām un to novērtējumu, kā arī viesnīcas iespējām, ieteikti vairāki priekšlikumi. To realizēšana neprasa veikt ne lielus finansiālus ieguldījumus, ne arī nopietnas izmaiņas esošajā kārtībā.
Atslēgas vārdi: Radisson Blu Daugava, viesnīcas produkts, pakalpojumi. The bachelor thesis is devoted to the four – star hotel Radisson Blu Daugava in Riga to achieve its further prosperity. The goal of the thesis is to elucidate possibilities and realisation of ideas for the more successful proposals of products and services at the hotel. The questionnaires date unswered by personal and clients have been used along with the theoretical conclusions of special publications and the characterization of the hotel΄s present situation. There are several recomendations have been advised based on obtained information and following estimation. Their realisation do not demand the great financial investments and serious changes of existing order as well.
The key words are: the Radisson Blu Daugava, hotel΄s product, services.