Klientu apkalpošanas kvalitātes analīze un pilnveidošanas iespējas veikalā "Pull and Bear" tirdzniecības parkā "ALFA".
Author
Klovāne, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir ‘’Klientu apkalpošanas kvalitāte un pilnveidošanas iespējas veikalā ‘’Pull and Bear’’ tirdzniecības parkā ‘’ALFA’’. Pētījuma mērķis ir izpētīt klientu apkalpošanas kvalitātes nepilnības ‘’Pull and Bear’’ veikalā, un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Svarīgākie uzdevumi: izpētīt klientu apkalpošanas teorētiskos aspektus, veikt slepenā pircēja pētījumu datu analīzi, izveidot anketas un veikt veikala darbinieku un klientu anketēšanu.
Pētījuma rezultātā autore atklāj tirdzniecības vietā vērojamās nepilnības un piedāvā savus risinājumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Darbs ietver 86 lappuses, 3 nodaļas un 15 apakšnodaļas, 12 tabulas, 21 diagrammu un 8 pielikumus.
Atslēgas vārdi: klientu apkalpošana, slepenais pircējs, pārdevēja kompetence, kvalitātes pilnveidošana. The topic of Bachelor study is ‘’Analysis of customer service quality and possible developments in the store ‘’Pull and Bear’’’located in the shopping center ‘’ALFA’’. The aim of the study is to examine the quality and customer service shortcomings in the store, as also develop proposals for its development. Most important tasks on the basis of the objective: to explore customer service theoretical aspects, the secret customer study data analysis, create a questionnaire and a store employee and customer questionnaire.The study reveals trade instead of ongoing weaknesses and offer their own solutions to improve the quality of provided customer service.Bachelor study includes 86 pages, 3 chapters and 15 subchapters, 12 tables, 21 chart and 8 attachments.
Keywords: customer service, the secret customer, the competence of seller, quality.