Kultūras tūrisms Jelgavā un tā virzīšana tirgū
Autor
Auzenberga, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba nosaukums ir „Kultūras tūrisms Jelgavā un tā virzīšana tirgū”. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus Jelgavas kā kultūras tūrisma pilsētas attīstībai. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā tika apskatīts kultūras tūrisma teorētiskais aspekts un tā būtība. Otrajā nodaļā tika apskatīts mārketinga komplekss, kas iekļauj produkta virzīšanu tirgū, līdz ar to izpētot to arī sīkāk. Trešajā nodaļā tiek veikta Jelgavas kultūras resursu un to piedāvājuma analīze, savukārt ceturtajā nodaļā tiek apskatīti pētījuma rezultāti par Jelgavas kultūras resursu atpazīstamību.
Pētījuma rezultātā autors nonāk pie vairākiem secinājumiem, kā arī veic vairākus priekšlikumus Jelgavas kultūras un kultūras tūrisma attīstībai.
Bakalaura darba apjoms ir 85 lpp., ieskaitot 5 pielikumus. Darbā izmantoti 29 literatūras avoti un 8 interneta resursi.
Atslēgas vārdi: kultūras tūrisms, Jelgava, tūrisma resursi, produkta virzīšana tirgū. Bachelor's theme is "Cultural tourism in Jelgava and it’s promotion in market". The main objective is to develop proposals for the development of Jelgava as a cultural tourism city. Bachelor consists of four chapters. The first chapter examines the theoretical aspect of cultural tourism and it’s nature. The second chapter examines the marketing complex, which includes the promotion of the product on the market, so exploring it in more detail. In the third chapter has performed the analysis of Jelgava cultural resources and supply, while the fourth chapter discusses results of a study of the identification of Jelgava cultural resources.
The research led the author to come to several conclusions, as well as the number of proposals for development of culture and tourism in Jegava city.
The amount of Bachelor's is 85 pages including 5 annexes. The study uses 29 literature sources and 8 internet resources.
Keywords: cultural tourism, Jelgava, tourism resources, product promotion on the mar-