Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorCelmiņa, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:21Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29334en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14309
dc.description.abstractAnna Celmiņa. Bakalaura darbs „Veikala „Berkonti” mārketinga plāna izstrāde”. Bakalaura darbā analizētas veikala „Berkonti” mārketinga aktivitātes un to atbilstība mārketinga iekšējai un ārējai videi. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga plāna izstrādi un veikala „Berkonti” mārketinga aktivitāšu analīzi, izstrādāt veikalam „Berkonti” mārketinga pasākumu gada plānu. Pirmajā daļā pētīti mārketinga plānošanas posmu teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturotas veikala „Berkonti” mārketinga aktivitātes. Trešajā nodaļā apkopoti aptaujas rezultāti par veikala „Berkonti” klientu apmierinātību un mārketinga aktivitāšu pilnveidošanas virzieniem, kā arī izstrādāts mārketinga pasākumu kalendārais plāns. Pētījuma periods – 2010.-2012. gads. Darba apjoms 73 lapaspuses, tajā ir 12 attēli, 6 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga plāns, mārketinga vide, klienti, aptauja.en_US
dc.description.abstractAnna Celmina. Diploma projects thesis is "Berkonti" shops marketing plan creation. During the project “Berkonti” shops marketing activity was analyzed and checked for its compliance with internal and external marketing environment. The main goal of diploma project is to develop shops marketing activity plan for a year which is based on the theoretical marketing plan study and shop "Berkonti” marketing activity analysis. The first part explores marketing planning theoretical aspects; second part describes Berkonties marketing activities. The third chapter summarizes the results of the survey on customer satisfaction, taking into account marketing activity development trends. In conclusion marketing event calendar has been created. Research period - year 2010 to 2012. Bachelor thesis consists of 73 pages, 12 images, 6 tables and 4 attachments. Tags: marketing plan, marketing environment, customers, survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVeikala „Berkonti” mārketinga plāna izstrāde.en_US
dc.title.alternative„Berkonti” shops marketing plan creation.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию