• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas uzņēmumā SIA "Food Leaders"

Thumbnail
Öffnen
303-29350-Masterova_Olga_om08061.pdf (938.4Kb)
Autor
Masterova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs "Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas uzņēmumā SIA "Food Leaders". Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma konkurētspēju un izstrādāt priekšlikumus tās attīstīšanai. Darbs sastāv no 3 daļām. Pirmā daļa ir veltīta konkurences un konkurētspējas teorētiskiem aspektiem: konkurences un konkurētspējas definīcijas, konkurētspējīgās priekšrocības radīšanas un attīstīšanas priekšnosacījumi un vērtēšanas metodes. Darba otrajā ir dots detalizēts uzņēmuma apraksts, pētīta nozares konkurences intensitāte, kā arī uzņēmuma galvenie konkurenti. Darba trešajā daļā uzņēmuma konkurētspēja ir novērtēta ar klientu aptaujas palīdzību un konkurences pozīciju analīzi, raksturota mārketinga komunikāciju kampaņa un, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tika izvirzīti priekšlikumi konkurētspējas paaugstināšanai.
 
Bachelor work „Raising the competitiveness of a company SIA „Food Leaders”. The purpose of paper is to analyse a competitiveness of SIA „Food Leaders” and to make suggestions for its increasing. The work consists of 3 parts. The first part is devoted to the theoretical aspects of competition and competitiveness: definitions, competitive advantage, creating the preconditions for its development and competitiveness evaluation methods. The second part gives a detailed description of the business. Author analysed the competitive intensity of the industry as well as the company's main competitors. In the third part company's competitiveness is measured using competitors analysis and customer survey, the marketing communications campaign is described and suggestions of increasing the competitiveness are prepared.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14310
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV