Uzņēmuma AS „Valmieras Piens” mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Aļeksejeva, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „AS „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām un Latvijas iedzīvotāju aptaujas datiem, izanalizēt uzņēmuma AS „Valmieras piens” mārketinga komunikāciju aktivitātes, izpētīt veidoto mārketinga komunikāciju efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Darba pirmajā nodaļā autore, izmantojot dažādos literatūras avotos pieejamo teoriju, pēta mārketinga komunikāciju būtību, veidus, mērķus, priekšrocības un trūkumus. Otrā nodaļa ietver sevī AS „Valmieras piens” veikto mārketinga komunikāciju veidu analīzi un SVID analīzi. Pētījuma daļā darba autore izstrādāja anketu ar mērķi noskaidrot sabiedrības domas par AS „Valmieras piens” veiktajiem mārketinga komunikācijas pasākumiem. Aptaujas iegūtos rezultātus autore apkopoja un veica to analīzi.
Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 90 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 35 attēli, 9 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 55 avotus.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, komunikatīvā efektivitāte, reklāma, AS „Valmieras piens”. The subject of the bachelor paper is “Analysis of the Marketing Communications of the JSC „Valmieras piens”. Bachelor's aim is analyzes marketing communications activities and effectiveness in the JSC “Valmieras piens”, by applying a method of theoretical sources of analysis and Latvian population survey data and to develop proposals for its improvement.
In the first chapter the author explores various theories based on available literature of marketing communications, explores its nature, forms, goals, strengths and weaknesses. Chapter Two includes an overview of AS “Valmieras piens” marketing communications methods and SWOT analysis. For the research part of the bachelor work, the author elaborated a questionnaire - in order to clarify a public opinion on the marketing communication measures performed by the AS “Valmieras piens”. The obtained date were compiled and analyzed.
The total volumes of the bachelor paper, excluding the appendixes, are 90 pages. The paper also includes 35 figures, 9 tables, 2 appendixes. Bibliography contains 55 sources of literature.
Key words: marketing communications, communicative effectiveness, advertisement, AS „Valmieras piens”