Show simple item record

dc.contributor.advisorBabris, Sandisen_US
dc.contributor.authorBuklovskis, Georgsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29607en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14323
dc.description.abstractPrivātas preču zīmes mūsdienā attīstās ļoti strauji. Ar to palīdzību mazumtirgotāji spēj atšķirties viens no otra, iegūt pircēju lojalitāti, stiprāku pozīciju pārrunas ar ražotajiem, kā arī lielāku peļņu. Līdz ar to veiksmīgas privāto preču zīmju programmas izstrādāšana kļūst arvien būtiskāka šajā nozarē. Darba mērķis – veicot mazumtirgotāja „X” un „Y” privāto preču zīmju programmu salīdzinājumu, izstrādāt priekšlikumus mazumtirgotāja „X” un „Y” privāto preču zīmju programmas pilnveidošanai. Darba uzdevumi bija izpētīt teoriju, uzņēmumu „X” un „Y” privātās preču zīmju programmas un salīdzināt tās, kā arī veikt Latvijas un ASV mazumtirdzniecības tirgus salīdzinājumu. Darba bija izmantoti sekojošas pētīšanas metodes: literatūras referatīvā analīze, interneta avotu analīze, salīdzināšana u.c. Darba apjoms ir 66 lapaspuses, 6 tabulas, 27 attēli un 26 literatūras avots. Atslēgvārdi: Privātas preču zīmes, Mazumtirgotāji, Tirdzniecība, Mārketingsen_US
dc.description.abstractToday private labels experience fast development and growth. With their help retailers are able to differentiate themselves from their competitors, gain customer loyalty, stronger position in negotiations with national brand suppliers as well as gain increased profits. This makes the development of successful private label program extremely important in this industry. Paper objective is to compare retailer “X” and “Y” private label programs and create suggestions for its further development. In the course of creating the paper, author studied the theory available, investigated retailer „X” and „Y” private label programs and compared those to each other, as well as compared retail market of Latvia and United States. In the development of this paper these research methods were used: literature analysis, internet source analysis, comparison and others. The volume is 66 pages, 6 tables, 27 pictures and 26 sources. Key words are Private Label, Retailer, Sales, and Marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMazumtirgotāju 'X'un "Y" privāto preču zīmju attīstības iespējasen_US
dc.title.alternativeRetailer "X" and "Y" Private Label Development Opportunitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record