AS „Rīgas piena kombināts” mārketinga kompleksa analīze.
Autor
Ābola-Eiduka, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā “AS “Rīgas piena kombināts” mārketinga kompleksa analīze” apskatīti mārketinga kompleksa elementu teorētiskie aspekti, mārketinga stratēģija un tās atbilstība mērķauditorijai. Izpētīti AS “Rīgas piena kombināts” mārketinga kompleksa elementi un esošā mārketinga stratēģija. Pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu un pircēju aptaujas rezultātiem, izpētīti AS “Rīgas piena kombināts” mārketinga kompleksa elementi. Izstrādāta aptaujas metodoloģija, veikta aptauja, iegūtie rezultāti analizēti, statistiski apstrādāti un apkopoti darba trešajā nodaļā. Tika izstrādāti priekšlikumi un ierosinājumi uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 131 lappuses. Darbs satur 26 attēlus, 8 tabulas un tajā izmantoti 35 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, produkts, cena, produkta sadale, produkta virzīšana, mārketinga stratēģija. The theoretical aspects of marketing complex elements, marketing strategy and its accordance with the target audience were considered in Bachelor thesis “Rīgas piena kombināts” marketing complex analysis. “Rīgas piena kombināts” marketing complex elements and existing marketing strategy was researched. Research was based on the theory of knowledge about marketing complex and customer survey results. The survey methodology was developed, survey was performed and results were analyzed, statistically processed and compiled in the third chapter of this thesis. Proposals and suggestions have been provided for improving the company's marketing strategy.
Bachelor thesis is written in Latvian and consists of 131 pages. The thesis contains 26 images, 8 tables and 35 sources of used literature.
Keywords: marketing complex, product, price, place, promotion, marketing strategy.