Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorPurpiša, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30602en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14350
dc.description.abstractŠodienas sabiedrībā cilvēki katru dienu sastopas ar reklāmām. Lai patērētājs ievērotu tieši kādu konkrētu reklāmu, uzņēmumiem jādomā, kā to izcelt. Viena no iespējām ir provokatīvā reklāma. Šādu motīvu izmantošana pēdējā laikā ir izraisījusi plašas diskusijas par to, cik tas ir ētiski un efektīvi. Tā kā izplatītākais provokatīvo reklāmu veids pašlaik ir seksuāla satura reklāma, autore kā mērķi izvirzīja izpētīt, kāda ir seksuālo motīvu izmantošanas ietekme. Darbā aplūkota reklāmas nozīme marketinga komunikācijā, provokatīvās reklāmas būtība, definēts jēdziens „seksuālie motīvi”, plaši aplūkotas seksuālo motīvu izmantošanas pieejas un elementi. Tāpat salīdzināti dažādu autoru viedokļi par seksuālo motīvu izmantošanas priekšrocībām un trūkumiem. Aplūkots autores veiktais pētījums, tā gaita, rezultāti.en_US
dc.description.abstractIn today’s society people faces thousands of commercials and advertisements everyday. One of the ways advertisers use is provocation. Most popular is use of sexual appeals in advertising. This has lead to the purpose of this thesis, which is to investigate the effect of sexual appeals use in advertising – does it create favorable responses on brand recall and intention to purchase or not. Authoress contemplate advertising’s role in marketing communication, define provocative edvertisement and its elements, explore how advertisers play upon our most basic primitive instincts. There are described different approaches and kinds of sexual context in advertising related to men and women. The findings of this study shows that use of sexual motives in advertising couse recall to brand but it doesn’t create intention to purchase.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProvokatīvās reklāmas lietošana.en_US
dc.title.alternativeThe use of provocative advertising.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record