Reklāmas psiholoģiskā iedarbība uz patērētāju uzvedību.
Author
Kitenberga, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autors: Jūlija Antonovska
Bakalaura darba temats: “Reklāmas psiholoģiskā iedarbība uz patērētāju uzvedību”
Bakalaura darba apjoms: 73 lappuses, 11 tabulas, 17 attēli, 1 pielikums
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Vispārējā un speciālā literatūra, interneta resursi.
Bakalaura darba struktūra: 4 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi.
Pirmajā nodaļā darba autore apskata reklāmas vēsturiskos attīstības aspektus, reklāmas nozīmi no dažādu zinātņu aspektiem, kā arī tās mērķus un sasniegšanas nosacījumus.
Otrajā nodaļā darba autore analizē patērētāju uzvedības veidošanas nosacījumus un to ietekmējošus faktorus, kā arī psihiskos procesus, kas notiek cilvēka apziņā reklāmas iedarbības rezultātā.
Trešajā nodaļā darba autore apskata sociālo faktoru aspektus, kas var ietekmēt pirkšanas lēmumu pieņemšanu un kas ir svarīgi reklāmas darbībā.
Ceturtajā nodaļā tika aprakstīts mārketinga pētījuma organizāšanas process, rezultātu analīze apkopojums.
Pamatojoties uz teorētisko apskatu un veikto pētījumu darba autore izdara secinājumus un izvirza priekšlikumus veiksmīgas reklāmas izstrādāšanai, kas veicinātu cilvēku uzmanības piesaistīšanu, ilgu atcerēšanos un pozitīvas attieksmes veidošanos. Author of Bachelor Thesis: Jūlija Antonovska
Theme of Bachelor Thesis: “Psychological influence of advertising on consumer behavior”
Amount of Bachelor Thesis: 73 pages, 11 tables, 17 pictures, 1 appendixe
Material used in Bachelor Thesis: Generic and literature for specific purposes and internet resources.
Structure of Bachelor Thesis: 4 chapters, conclusions and suggestions.
The first chapter consists of theoretical aspects about historical development of advertising, its purposes and importance in economy, psychology and social science.
In the second chapter author of Bachelor Thesis analyses specific of consumer behavior and the main psychological proceses, that occur because of advertising influence.
The third chapter is about other people significance in decision making about the purchases and advertising.
In the fouth chapter the process of marketing research organization, information collection and data analyzis is described.
Conclusions and suggestions about the successful advertisment, that will attract consumer attention, are made on the basis of theoretical analyzis and marketing research.