A/S "Rīgas piena kombināts" mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā
Author
Polijektovs, Vladislavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Vladislavs Polijektovs. Bakalaura darbs A/S „Rīgas piena kombināts” mārketinga stratēģijas pilnveidošana krīzes situācijā.
Bakalaura darbā analizēta A/S „RPK” mārketinga stratēģija Latvijas piena nozares tirgū. Ka arī izstrādāta mārketinga stratēģījas pilnveidošanas virzieni ekonomiskās krīzes apstākļos. Pirmajā nodaļā pētīti mārketinga stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti; otrajā nodaļā veltīta Latvijas piena un piena produktu nozares atīstības dinamikas analīzem un perspektīvu novērtēšanai. Trešajā nodaļā tika anlizētas A/S “RPK” mārketinga stratēģijas atbilstības esošai tirgus situācij; ceturtajā nodaļā apkopoti piena produktu pircēju aptaujas rezultāti, kā arī izstrādāti A/S “RPK” mārketinga stratēģijas pilnveidošanas virzieni.
Darba apjoms 91 lapaspuses, tajā ir 18 attēli, 10 tabulas un 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga stratēģija, piena produktu nozare, ekonomiskās krīzes situācija, mārketinga stratēģijas pilnveidošanas virzienu izstrāde. The author of the bachelor paper: Vladislavs Polijektovs. The title of the bachelor paper: Joint Stock Company „Rīgas piena kombināts” marketing strategy improvement in economic crisis situation.
In the bachelor paper the marketing strategy of joint stock company “RPK” in Latvian dairy products branch market is analyzed. The directions of marketing strategy development in economic crisis conditions are worked out as well. In the first part of the bachelor paper the theoretical aspects of marketing strategic planning are studied. The second part contains the analyses of Latvian dairy and dairy produce branch development dynamics and the evaluation of its perspectives. In the third part marketing strategy capabilities of Joint Stock Company “RPK” for current market situation are analysed. In the fourth part the results of dairy produce customers questionnaire are summarized, as well as development directions of Joint Stock Company “RPK” marketing strategy are worked out.
The bachelor paper contains 91 pages, 18 images, 10 tables and 2 appendices.
Key words: marketing strategy, dairy produce branch, economic crisis situation, the direction development of marketing strategy improvement.