Pieprasījuma veicināšanas iespējas „Coca – Cola HBC Latvia” uzņēmumā krīzes apstākļos
Author
Petjukeviča, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bandeviča, Ludmila
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētot Latvijas bezalkoholisku dzērienu nozares attīstības tendences un vadošo uzņēmuma menedžmentu, atrast pieprasījuma veicināšanas iespējas „Coca-Cola HBC Latvia” uzņēmuma produkcijai krīzes apstākļos. Šis uzņēmums ir viens no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem bezalkoholisko dzērienu tirdzniecībā, tomēr krīze negatīvi ietekmēja uz tā neto apgrozījuma izmaiņām, tāpēc ir nepieciešams izstrādāt vairākus pasākumus pieprasījuma veicināšanai šā uzņēmuma produkcijai. Darba mērķa sasniegšanai bija veikti šādi uzdevumi: Latvijas bezalkoholisko dzērienu nozares tendenču un dinamikas analīze, būtiskākās bezalkoholisko dzērienu nozares problēmas noteikšana krīzes apstākļos, vadošo uzņēmumu menedžmenta īpatnību noteikšana, SIA „Coca-Cola HBC Latvia” ekspertu aptauja. Veicot šos uzdevumus bija izmantotas sekojošas pētīšanas metodes: statistisku radītāju kvantitatīvā analīze, ekspertu vērtējumu kvantitatīva un kvalitatīva analīze un zinātniskas literatūras izpēte. Darba apjoms ir 61 lpp., tas satur 3 nodaļas, 4 tabulas, 18 attēlus, 3 pielikumus. Atslēgvārdi: vadošs uzņēmums, bezalkoholisko dzērienu nozare, antikrīzes menedžments. The purpose of the bachelor paper is researching developmental tendencies of Latvian soft drinks industry and management of leading companies to find possibilities for encouraging demand in the company “Coca-Cola HBC Latvia” under crisis. This company is one of the Latvian leading companies at soft drinks trade, though the economic crisis have affected negatively to its changes of net turnover that is why it is necessary to work out arrangements for encouraging demand on production of this company. To achieve the purpose of paper have been done such kind of tasks: analysis of tendencies and dynamics at Latvian soft drinks industry, determination of the most important problem at Latvian soft drinks industry under crisis, determination of features at leading companies management, inquiry of experts at the company “Coca-Cola HBC Latvia”. To carry out that tasks paper’s author had used such methods: quantitative analysis of statistics data, quantitative and qualitative analysis of experts’ estimations and researching of scientific literature. Total size of paper is 61 p., it contains 3 parts, 4 tables, 18 pictures, 3 appendixes. Key words: leading company, soft drinks industry, anti-crisis management.