Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorVerdens, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:28Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32381en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14396
dc.description.abstractDarba mērķis ir, balstoties uz teorijas atziņām par mārketinga stratēģiju un plānu, kā arī makrovides faktoriem, izanalizēt Aerodium nākotnes iespējas un perspektīvas, izstrādāt Aerodium mārketinga stratēģiju, kā arī sniegt priekšlikumus Aerodium darbības pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā autors veiks noteiktu mārketinga aspektu teorētisko apskatu. Otrajā nodaļā tiks sniegts uzņēmuma Aerodium darbības raksturojums un veikts tā ietekmējošo faktoru izvērtējums, tostarp veikta SVID analīze. Savukārt trešā nodaļa būs veltīta Aerodium „Rīga” attīstības projektam, kur būs atspoguļoti arī autora veiktās aptaujas rezultāti. Bakalaura darbā būs norādīta arī interviju ar Aerodium pārstāvjiem laikā iegūtā informācija. Darba apjoms ir 68 lappuses, izmantoti 12 attēli un 8 tabulas. Darbā ir iekļauti arī 4 pielikumi. Darbā izmantoti 27 informācijas avoti. Atslēgvārdi: mārketinga plāns, Aerodium, Aerodium Rīga, bāze, Laimes tehnoloģijaen_US
dc.description.abstractThe aim of Bachelors’ project is, on the basis of theoretical cognitions about marketing strategy and plan and also macroenvironment factors, to analyse Aerodium future options and perspectives, to develop the marketing strategy for Aerodium, as well as to give suggestions in order to improve the operations of Aerodium. In the first chapter author will look through certain theoritical aspects of marketing. The second chapter will describe current operations of Aerodium and it will include the analysis of the factors which influence Aerodium, where also will be given the analysis of SWOT. The third chapter will be devoted for the Aerodium base „Riga” development project, where the questionnaire results will also be included. In the Bachelors’ project there will be shown the information gained from the representatives of Aerodium. The Project consists of 68 pages, it includes 12 images, 8 tables and 4 appendixes. The Bachelors’ project is written on the basis of 27 bibliography items. Keywords: marketing plan, Aerodium, Aerodium Riga, base, The technology of Lucken_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAerodium „Rīga” bāzes attīstības un perspektīvas analīze un mārketinga stratēģijas noteikšanaen_US
dc.title.alternativeAerodium „Riga” base development and prospects analysis and development of marketing strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record