Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorVoitkeviča, Gintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:29Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32670en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14406
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt svarīgākos mārketinga lēmumus uzņēmumā SIA „Degas apģērbi”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai. Bakalaura darbs sastāv no piecām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta mazumtirdzniecība un mazumtirdzniecības uzņēmumu tipi. Otrajā nodaļā apskatīti svarīgākie mazumtirgotāju mārketinga lēmumi, nākamajā nodaļā raksturots uzņēmuma SIA „Degas apģērbi” darbība un piedāvājums mērķa tirgū. Ceturtajā nodaļā raksturoti uzņēmuma virzīšanas pasākumi un to novērtējums, bet pēdējā nodaļā tiek apkopoti aptaujas rezultāti. Veicot anketēšanu tika atklātas dažas nepilnības uzņēmuma mārketinga pasākumos: uzņēmums sevi maz reklamē, patērētāji nav pietiekami informēti par „Degas apģērbi” veikalu klasifikāciju, piedāvātajām akcijām un veikalu atrašanās vietām. Cenas nav adekvātas, taču daudzi no respondentiem, kuri tā ir apgalvojuši, nezina, ka pastāv dažādu cenu „Degas apģērbi” veikali. Darba apjoms 76 lapaspuse, darbā ir 35 attēli, 3 tabulas un 8 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor Work is to research the most important marketing decisions in “Degas apģērbi” Ltd, to discover imperfections, and to put forward a proposal on how to prevent these imperfections. The Bachelor Work consists of five parts. In the first part different types of retail businesses are viewed. In the second part the most important retail business marketing decisions are examined, the following section of the work describes “Degas apģērbi” ltd activity and offer for the targeted market. The fourth section of the paper features company’s promotion actions and their valuation. The last part of the work compiles the results of the research. During the mediatisation few imperfections were discovered: the organisation doesn’t promote them enough, consumers are not fully informed about “Degas apģērbi” classification of shops, promotions and location of the stores. The prices are inadequate but many of the respondents who said so don’t know about existence of the different levels of pricing in “Degas apģērbi” stores. The volume of the paper is 76 pages; it contains 35 images, 3 tables and 8 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga lēmumi mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA "Degas apģērbi"en_US
dc.title.alternativeMarketing decisions in retail company SIA "Degas apģērbi"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige