SIA „RIMI LATVIA” privāto preču zīmju izmantošana un perspektīvas
Author
Lībietis, Juris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrītis, Jānis Ēriks
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums ir SIA „Rimi Latvia” privāto preču zīmju izmantošana un perspektīvas. Darba mērķis ir izpētīt SIA „Rimi Latvia” mazumtirdzniecības vidi un privātās prečuzīmes ietekmi uz klientu lojalitāti, un izstrādāt priekšlikumus Rimi privātās preču zīmes attīstībai. Darba uzdevumi ir teorētiskās bāzes izpēte, lielveikalu tirgus izpēte un klientu aptauju analizēšana. Dotais darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļa ir diplomdarba teorētiskā bāze, kurā raksturota tirdzniecības un preču zīmes loma tirdzniecības veicinašanā. Otrajā nodaļā tiek veikta lielveikalu tirgus analīze un SIA „Rimi Latvia” PPZ vadīšanas analīze. Trešajā nodaļā analizēta klientu lojalitāte privātajām preču zīmēm. Darbā tiek izvērtētas privātās preču zīmes priekšrocības un trūkumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi nepilnību novēršanai un preču zīmes turpmākai attīstīšanai. Bakalaura darba apjoms ir 62 lappuses un tajā ir iekļauti 18 attēli, 1. tabula un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: SIA „Rimi Latvia”, privātā preču zīme, anketēšanas metode. The title of the paper is The use and perspective of private label in „Rimi Latvia” Ltd. The aim of the paper is to research retailing environment of „Rimi Latvia” Ltd. and define private label influence on customer loyalty, as well as develop recommendatons concerning further development of Rimi private label. The tasks of the paper is research of theoretical basis, research of retail market and the client survey analysis. The paper consists of three parts. The first part covers theroetical aspects about the role of trade and brands in marketing promotion. The second part includes characteristics and analysis of retail market and analysis of Rimi PL management. In the third part there are analyzed research results of customer loyalty on private label. In the end of paper there are avaluated strenghts and weaknesses of private label, as well as proposed solutions how to overcome weaknesses and develop private label. The paper has 62 pages and includes 18 illustrations and 1 table an 3 appendixes.
Key words: „Rimi Latvia” Ltd., private label, survey method.