Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorLībietis, Jurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:30Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33002en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14417
dc.description.abstractDarba nosaukums ir SIA „Rimi Latvia” privāto preču zīmju izmantošana un perspektīvas. Darba mērķis ir izpētīt SIA „Rimi Latvia” mazumtirdzniecības vidi un privātās prečuzīmes ietekmi uz klientu lojalitāti, un izstrādāt priekšlikumus Rimi privātās preču zīmes attīstībai. Darba uzdevumi ir teorētiskās bāzes izpēte, lielveikalu tirgus izpēte un klientu aptauju analizēšana. Dotais darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļa ir diplomdarba teorētiskā bāze, kurā raksturota tirdzniecības un preču zīmes loma tirdzniecības veicinašanā. Otrajā nodaļā tiek veikta lielveikalu tirgus analīze un SIA „Rimi Latvia” PPZ vadīšanas analīze. Trešajā nodaļā analizēta klientu lojalitāte privātajām preču zīmēm. Darbā tiek izvērtētas privātās preču zīmes priekšrocības un trūkumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi nepilnību novēršanai un preču zīmes turpmākai attīstīšanai. Bakalaura darba apjoms ir 62 lappuses un tajā ir iekļauti 18 attēli, 1. tabula un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: SIA „Rimi Latvia”, privātā preču zīme, anketēšanas metode.en_US
dc.description.abstractThe title of the paper is The use and perspective of private label in „Rimi Latvia” Ltd. The aim of the paper is to research retailing environment of „Rimi Latvia” Ltd. and define private label influence on customer loyalty, as well as develop recommendatons concerning further development of Rimi private label. The tasks of the paper is research of theoretical basis, research of retail market and the client survey analysis. The paper consists of three parts. The first part covers theroetical aspects about the role of trade and brands in marketing promotion. The second part includes characteristics and analysis of retail market and analysis of Rimi PL management. In the third part there are analyzed research results of customer loyalty on private label. In the end of paper there are avaluated strenghts and weaknesses of private label, as well as proposed solutions how to overcome weaknesses and develop private label. The paper has 62 pages and includes 18 illustrations and 1 table an 3 appendixes. Key words: „Rimi Latvia” Ltd., private label, survey method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „RIMI LATVIA” privāto preču zīmju izmantošana un perspektīvasen_US
dc.title.alternativeThe use and perspective of private label in "RIMI LATVIA" Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию