Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrīte, Vizmaen_US
dc.contributor.authorJevdoņina, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:30Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33044en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14418
dc.description.abstractJekaterina Jevdoņina. Bakalaura darbs. Darba organizācija SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļā. – Rīga: Latvijas Universitāte, 2013. – 71 lpp. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot darba organizāciju noteicošos faktorus un izstrādāt darba organizācijas pilnveidošanas priekšlikumus uzņēmuma SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļā. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi: 1.Izpētīt darba organizācijas īpatnības mainīgā vidē; 2.Raksturot uzņēmuma SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļu; 3.Veikt darba organizāciju ietekmējošo aspektu analīzi uzņēmuma pasažieru apkalpošanas nodaļā ar nolūku izdalīt uzņēmuma darba organizācijas trūkumus; 4.Izvērtēt SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļas darba organizācijas pilnveidošanās iespējas. Autore izstrādā priekšlikumus SIA „North Hub Services” pasažieru apkalpošanas nodaļas darba organizācijas uzlabošanai un efektīvākai resursu izmantošanai uzņēmuma mērķu sasniegšanai. Bakalaura darba apjoms ir 71 lappuses, tas satur 5 tabulas, 27 attēlus un 24 izmantotās literatūras avotus. Atslēgvārdi: darba organizācija, darba ražīgums, resursu plānošana.en_US
dc.description.abstractJekaterina Jevdonina. The Bachelor’s paper. Work organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd. – Riga: University of Latvia, 2013. – 71 pages. The aim of the Bachelor’s paper is to highlight aspects that define work organization and to provide suggestions for work organization improvements at passenger handling department of North Hub Services Ltd. The following tasks were performed to achieve the aim: 1.Exploration of work organization features in the changing environment; 2.Description of passenger handling department of North Hub Services Ltd.; 3.Analysis of work organization aspects at passenger handling department to define its weaknesses; 4.Evaluation of the possible improvements of work organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd. Author provides suggestions on work organization improvements and efficient resource planning at passenger handling department in order to achieve North Hub Services Ltd. main goals. The Bachelor’s paper consists of 71 pages, it contains 5 tables, 27 pictures and 24 literature quarries. Keywords: work organization, productivity, resource planning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleDarba organizācija SIA "North Hub Services" pasažieru apkalpošanas nodaļāen_US
dc.title.alternativeWork organization at passenger handling department of North Hub Services Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record