Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorBizunova, Tonijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:31Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33280en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14432
dc.description.abstractMūsdienās globalizācijas, tehnikas attīstības un citu faktoru ietekmē arī tūrisms strauji attīstās, paaugstinot arī patērētāju prasības pret to. Lai tūrists izvēlētos konkrēto galamērķi, tam ir jāatbilst daudziem kritērijiem. Ņemot vērā to, ka Tūrisma Attīstības Valsts aģentūra ir izvirzījusi Somiju, kā vienu no galvenajiem tūrisma prioritārajiem tirgiem, autore darbā apskata, kādi ir tūrisma ģenerējošā reģiona piesaistes priekšnoteikumi, kādas tendences raksturo tieši Somijas tirgu un tā ienākošos tūristus Latvijā, kā arī somu tūristu izteiktos viedokļus par to kā tūristu raksturojumu un to apmierinājumu ar Latvijā piedāvātajiem tūrisma produktiem. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus nepieciešamajiem uzlabojumiem Somijas tūristu veiksmīgākai piesaistei. Veicot statistikas un pētījumu datu analīzi, autore secināja, ka jau tiek veikti plaši Somijas tūristu piesaistes pasākumi, tomēr ir arī jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi. Tāpēc veiksmīgākai Somijas tūristu piesaistei autore izstrādāja priekšlikumus nepieciešamo uzlabojumu veikšanai. Bakalaura darba apjoms ir 89 lpp., darbā ietvertas 5 tabulas, 26 attēli un 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractNowadays due to globalisation, technological advances and other factors affecting the tourism industry, tourism is developing very rapidly and consumers’ expectations are increasing. A destination must fulfil many criteria in order to be chosen by a tourist. Taking into account the fact that the ‘Tourism Development State Agency’ has chosen Finland as one of the main tourism markets, the author examines the preconditions of attraction generating regions, trends of the Finnish market and its incoming tourists to Latvia, as well as the Finnish tourists’ views expressed on characterising themselves as a tourists and their satisfaction concerning tourism products offered in Latvia. The aim of this Bachelor thesis is to develop proposals for improvements needed to attract Finnish tourists more successfully. In carrying out research and statistical data analysis, the author concludes that extensive attraction measures have been taken already, however there still are areas where improvements need to be done. Therefore for more successful Finnish tourist attraction the author develops proposals for necessary improvements. Bachelor’s workload is 89 pages, it includes 5 tables, 26 figures and 1 annex.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSomijas tūristu piesaiste Latvijaien_US
dc.title.alternativeAttracting Finnish tourists to Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record