Klientu lojalitātes vadīšanas pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības veikalu tīklā SIA „TU LAUKI”
Автор
Brakovska, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Klienta uzticība ir lielākā vērtība, ko jācenšas saglabāt pat spēcīgas konkurences apstākļos. Bakalaura darba „Klientu lojalitātes vadīšanas pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības veikalu tīklā SIA „TU LAUKI”” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un klientu lojalitātes pētījuma rezultātiem, rast iespējas pilnveidot mazumtirdzniecības veikalu tīkla SIA „TU LAUKI” klientu lojalitātes vadīšanu.
Pirmajā darba nodaļā ir teorētiski apskatīta klientu lojalitātes būtība un tās sasniegšanas iespējas. Otrajā nodaļā apskatīti pasākumi, ko organizācijas vadība veic klientu lojalitātes vadīšanai. Trešajā darba nodaļā parādīti SIA „TU LAUKI” darbinieku un klientu lojalitātes pētījuma rezultāti. Ceturtā nodaļa ietver klientu lojalitātes vadīšanas pilnveidošanas iespējas.
Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, darba apjoms ir 63 lpp., tajā ietverts 31 attēls. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Atslēgvārdi: lojalitāte, godīga attieksme, savstarpēja komunikācija, produkta kvalitāte, klientu aptauja. Customers' trust is the greatest value that needs to be preserved even under the circumstances of strong competition. The aim of bachelor thesis "Options for improving customer loyalty management in retail store network Ltd. "TU LAUKI"" is to find ways to improve retail store network's Ltd. "TU LAUKI" customer loyalty management, based on theoretical knowledge and a research examining customers' loyalty.
The nature of customers' loyalty and the possibilities of achieving it are theoretically examined in the first chapter of the paper. The activities performed by the company's leaders in the management of customers' loyalty are reviewed in the second chapter. The third chapter presents research examining the loyalty of Ltd. "TU LAUKI" employees and customers. The fourth chapter includes options for improving customer loyalty management.
The bachelor thesis consists of 4 chapters, the volume is 63 pages, that includes 31 images. 5 appendices have been attached to the paper.
Keywords: loyalty, fair attitude, mutual communication, the quality of the product, client inquiry.