Interneta mārketinga kampaņu izstrāde un novērtēšana lielākajos sociālajos tīklos.
Author
Būmanis, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Palielinoties interneta popularitātei un mainoties lietotāju tendencēm ir radušies jauni interneta mārketinga kanāli, kas nav pilnībā izzināti.
Bakalaura darba mērķis ir raksturot interneta mārketinga kampaņu izstrādi un novērtē-šanu visaktīvāk augošajos interneta mārketinga kanālos – sociālajos tīklos. Darba uzdevumi sastāda interneta tendenču un interneta mārketinga kampaņu aspektu noskaidrošanu, kā arī šo principu izvērtēšanu izvēlētajos sociālajos tīklos. Pētījums uzrāda interneta mārketinga kam-paņu potenciālu sociālajos tīklos Latvijā.
Rezultātā, darbā iegūta sociālo tīklu analīze un pamatprincipi interneta mārketinga kampaņu veidošanai tajos. Iegūto informāciju var izmantot tīklu izzināšanai, kā arī izstrādājot un novērtējot interneta mārketinga kampaņas sociālajos tīklos.
Darbā ir 70 lapaspuses, 10 tabulas, 17 attēli un 1 pielikums. With increased internet popularity and rapidly changing user tendencies, new internet marketing channels have been created that have not been fully explored.
Thesis goal is to characterize internet marketing campaign creation in the fastest grow-ing internet marketing channels – social networks. Objectives consist of inspecting internet tendencies, internet marketing campaigns and the analysis of these principles within the cho-sen networks. Research reveals the potential of social network internet marketing campaigns in Latvia.
The result is a social network analysis and principles on how to create internet market-ing campaigns within them. This information can be used in understanding social networks as well as in designing and evaluating internet marketing campaigns.
Thesis consists of 70 pages, 10 tables, 17 illustrations and 1 attachment.