„airBaltic” finansiālo problēmu ietekme uz uzņēmuma tēlu.
Autor
Kaļenkova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „„airBaltic” finansiālo problēmu ietekme uz uzņēmuma tēlu”. Darba mērķis ir izpētīt finansiālo problēmu ietekmi uz uzņēmuma tēlu, par praktisku piemēru izvēloties uzņēmumu „airBaltic”, atklāt nepilnības tēla veidošanā krīzes situācijā un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai.
Darbs sastāv no četrām nodaļām – pirmās divas ir teorētiskas nodaļas. Darba trešajā nodaļā autore analizē Latvijas Republikas nacionālās aviokompānijas „airBaltic” ārējo problēmu ietekmi uz uzņēmuma tēlu, pamatojoties uz apkopotu informāciju pirmās divās nodaļās. Autore izstrādā patstāvīgu pētījumu anketēšanas veidā, lai novērtētu finansiālās problēmas ietekmi uz uzņēmuma „airBaltic” tēlu, pamatojot metodoloģijas izvēli un analizējot pētījuma rezultātā iegūtos rezultātus.
Bakalaura daba autore darba nobeigumā sniedz secinājumus un izstrādātos priekšlikumus tēla uzlabošanai uzņēmumā „airBaltic”.
Darbs satur 68. lapaspuses, 7. tabulas, 22. attēlu un 1 pielikumu.
Atslēgvārdi: zīmols, uzņēmuma tēls, gaisa mārketinga komunikācijas, transports, „airBaltic”. The theme of the bachelor paper is „The Influence of „airBaltic” Financial Problems on the Company’s Image”. The aim of the bachelor paper is to explore the influence of financial problems on the „airBaltic” image, to discover limitations in making and saving the image during company’s financial problems.
This written work is organized into 4 chapters. The first chapter focuses on the following marketing questions: brand and its components, company’s image, marketing communication. In the second chapter the Author is making the overview of transport market and evaluates the situation on the Latvian air-market. In the third chapter the Author presents brand “airBaltic” characterization and gives the analysis of the problems and their influence on the „airBaltic” company’s image. To achieve the goal the Author makes a research of „airBaltic” brand in the fourth chapter. This research paper and author’s suggestions could be practically used by „airBaltic” company to make their image stronger and to make it work for a company.
The research period is from the year 2007 till 2012. The bachelor paper is based on 48 literature sources and contains 68 pages with 7 tables, 22 figures and 1 appendix.
Key words: brand, comapny’s image, marketing communication, transport, „airBaltic”.