Pircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū.
Author
Samofala, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Jūlija Samofala. Bakalaura darbs „Pircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus mobilo telefonu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mobilo telefonu ražotājiem un mārketinga speciālistiem, lai palīdzētu stimulēt pircēju rīcību šajā jomā.
Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti teorētiskie aspekti par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem un lēmuma pieņemšanas procesu. Otrajā nodaļā ir analizēta situācija Latvijas mobilo telefonu tirgū. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketu rezultāti un iegūtie dati pēc regresijas analīzes.
Darba apjoms ir 100 lapaspuses. Tajā ir iekļautas 14 tabulas, 23 attēli, 8 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu sarakts satur 85 avotus.
Atslēgvārdi: pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējošie faktori, mobilais telefons, mobilo telefonu tirgus. Julia Samofala. Bachelor’s thesis „The factors influencing customers’ behavior at the mobile phone market”.
The aim of the Bachelor’s thesis (paper) is based on theoretical knowledge about the factors affecting customers’ behavior, to explore the factors that influence customer behavior in the mobile phone market, and to develop proposals for mobile phone manufacturers and marketing specialists, in order to stimulate trade in this area.
The Bachelor’s thesis consists from three chapters. The first chapter examines the theoretical aspects of customer behavior and the factors influencing the decision-making process. The second chapter examines the situation in the Latvian mobile phone market. The third chapter analyzes the results of the questionnaire and the data obtained by regression analysis.
The Bachelor’s thesis consists of 100 pages.It contains 14 tables, 23 pictures,8 appendices.The list of references consists of 85 sources.
Keywords:customer behavior, mobile phone market.