• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA „Grifs AG” mārketinga darbības analīze un pilnveide.

Thumbnail
Открыть
303-33864-Dreimane_Sigita_sd09059.pdf (1.329Mb)
Автор
Dreimane, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaurdarba tēmas aktualitāte ir saistīta ar apsardzes uzņēmuma SIA “Grifs AG” mārketinga darbību un tās pilnveides iespējām. Mērķis ir uz pieejamās literatūras un uzņēmuma mārketinga darbības analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus drošības kompānijas SIA “Grifs AG” darbības pilnveidei. Darbā tiks risināti sekojoši uzdevumi: 1.apkopot teorētisko informāciju; 2.analizēt SIA “Grifs AG” mārketinga darbību; 3.izmantojot SVID analīzi izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības pilnveidei; 4.veikt salīdzinājumu ar konkurentiem; 5.veikt iedzīvotāju aptauju par mājokļa apsardzes reklāmu un iegādi; 6.izdarīt atbilstošus secinājumus un priekšlikumus. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta ar 27 literatūras avotiem, kā arī iekļauts 1 pielikums. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses; tajā ietvertas 4 tabulas un 23 attēli.
 
The topicality of this bachelor thesis is related to Grifs AG Ltd. security enterprise actions of marketing and its potential of improvement. Based on available literature and analysis of firms marketing activities the aim of this thesis is to develop suggestions that cold improve the work of company. In order to do this author had to do following tasks: 1. Codify theoretical material; 2. Analyze the marketing actions of Grifs AG Ltd; 3. Using SVID analysis makes propositions in order to improve marketing actions; 4. Compare Grifs AG Ltd. with its competitors. 5. Do a survey about home security advertisements and purchase; 6. Do conclusions and proposals. This thesis consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions, list of used literature with 27 sources. There is one attachment. This thesis has 60 pages, 4 tables and 23 images.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14464
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV