Show simple item record

dc.contributor.advisorPutniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorRižova, Nitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33906en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14466
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir darbinieku lojalitāte SIA Lindex Latvia. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un praktisko pētījumu,izstrādāt priekšlikumus darbinieku lojalitātes paaugstināšanai SIA Lindex Latvia. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām: •Pirmajā nodaļā tiek izskatītas teorētiskās pieejas darbinieku lojalitātei tādu autoru skatījumā kā Reņģe V., Pikeringa P., Meyer J.P., Allen N.J. u.c. •Otrajā nodaļā autore pievēršas uzņēmuma SIA Lindex Latvia raksturojumam. •Trešajā nodaļā veikts pētījums par uzņēmumu Lindex, lai analizējot personāla lojalitāti pret uzņēmumu noskaidrotu faktorus, kas būtu jāuzlabo, lai paaugstinātu darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu. Bakalaura darba apjoms ir 66 lapas puses. Šajā darbā ir 37 attēli, 2 tabulas un viens pielikums – aptaujas anketas paraugs. Darbā tika izmantoti 27 literatūras avoti. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Atslēgas vārdi:lojalitāte,motivācija, apmierinātība ar darbu, lojalitātes veidi.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper:Employee loyalty Ltd.Lindex Latvia. The aim of the paper is to elaborate the suggestions for the improvements of the loyalty level of the personnel in the company Ltd.Lindex Latvia, which had been based on the theoretical part and research of the paper. The bachelor paper consists of 3 parts: •The first chapter is devoted to the theoretical approach to the loyalty of the personnel studied by such scholars as Reņģe V.,Meyer J. P.,Allen N. J. and others. •The second chapter describes the company Ltd.Lindex Latvia itself. •The third chapter presents the findings of the research about the company Lindex where the factors, which should be improved to enhance the loyalty of the personnel,are discussed. The amount of the work is 66 pages. The paper provides 37 images, 2 tables and one appendix – the sample of the questionnaire. The bibliography and the list of sources contain 27 titles. Key words:loyalty,motivation,satisfaction with the job,types of loyalty.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleDarbinieku lojalitāte SIA "Lindex Latvia"en_US
dc.title.alternativeEmployee loyalty lTD. "Lindex Latvia"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record