Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorDundurs, Tomassen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33962en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14468
dc.description.abstractTomass Dundurs. Bakalaura darbs „Uzņēmuma „Artelis – gandrīz teātris” mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, izpētīt SIA „Cirks” iestādes „Artelis – gandrīz teātris” mārketinga kompleksa četrus elementus – produktu, cenu, sadali un virzīšanu tirgū, kā arī sniegt priekšlikumus marketinga kompleksa pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā ir apskatīts mārketinga teorētiskais aspekts. 2. nodaļā autors pievēršas četru mārketinga kompleksa elementu īpatnībām. Darba 3. nodaļā ir analizēti iestādes „Artelis – gandrīz teātris” izvēlētie mārketinga kompleksa elementi. 4. nodaļā autors veic SVID analīzi. Darba 5. nodaļā ir apkopoti klientu aptaujas rezultāti. Darba beigās ir sniegti secinājumi un priekšlikumi pētāmā objekta mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Atslēgas vārdi: mārketinga komplekss, mārketinga kompleksa analīze, 4P’s, mārketings kultūras sfērā.en_US
dc.description.abstractThomas Dundurs. Bachelor Thesis "Company" Artelis - almost theater "complex marketing analysis and improvement." Bachelor's work is based on the theory of knowledge of marketing, explore the SIA "Cirks" authorities "Artelis – gandrīz teātris" marketing complex four elements: product, price, distribution and promotion of the market as well as to provide proposals for the improvement of the marketing mix. First chapter of this thesis describes theoretical aspects of marketing. Second chapter is deidcated to specific traits of four elements of marketing complex. Chapter three contains the analysis of „Artelis – almost theater” marketing complex elements. Chapter four contains SWOT analysis for „Artelis – almost theater”. Chapter five shows the results of customer survey. Finally, author summarizes the results of his research and formulates proposals for the improvement of current marketing complex used by „Artelis – almost theater”. Keywords: marketing complex, analysis of marketing compen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Artelis gandrīz teātris" mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošanaen_US
dc.title.alternativeCompany "Artelis - almost theater" complex marketing analysis and improvementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record