• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas uzņēmēju biznesa attīstības iespējas Japānā

Thumbnail
Открыть
303-34002-Lusite_Vesma_vl09003.pdf (1.322Mb)
Автор
Lūsīte, Vēsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baumane-Vītoliņa, Ilona
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba „Latvijas uzņēmēju biznesa attīstības iespējas Japānā” autore ir Vēsma Lūsīte. Darba mērķis ir noskaidrot Latvijas uzņēmēju biznesa attīstības iespējas Japānā, pamatojoties uz biznesa kultūras īpatnībām un Latvijas uzņēmēju pieredzi. Darbā ir ietvertas 3 nodaļas, kuras sastāv no 11 apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Veicot uzņēmumu izpēti biznesa attīstības veidošanā ar Japānu, darba autore secina, ka biznesa attīstības iespējas ir uzņēmumiem, kuri var piedāvāt produktu ar augstu pievienoto vērtību. Galvenās problēmas Latvijas uzņēmumiem ir japāņu valoda un kultūra, savukārt uzņēmumu iegūtā pieredze ar Japānu ir kā laba kvalitātes zīme, lai attīstītos arī citos tirgos. Darba atslēgas vārdi: Japāna, starptautiskā tirdzniecība, Doing Business, kultūras dimensijas.
 
The author of the work „Latvian Entrepreneur’s Opportunities for Business Development in Japan” is Vēsma Lūsīte. The goal of the work is to find out Latvian entrepreneur`s opportunities for business development in Japan, based on the business culture characteristics and Latvian entrepreneurs experience. The work consists of 3 parts, which comprises 11 subdivisions, conclusions and proposals. In carrying out research of companies in building business development with Japan, the author concludes that the business development opportunities have companies which can offer products with high added value. The main problems for Latvian companies are Japanese language and culture, while business experience with Japan is like a good sign of quality for the development of other markets. Keywords: Japan, international trade, Doing Business, culture dimensions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14471
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV