• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovatīvas pieejas tūrisma produkta radīšanā

Thumbnail
Открыть
303-34259-Brice_Elina_eb05014.pdf (879.4Kb)
Автор
Brice, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis bakalaura darbs ir veltīts Latvijas tūrisma inovāciju izpētei. Darba mērķis ir sniegt priekšlikumus Latvijas tūrisma uzņēmumiem kā veidot jaunus inovatīvus produktus vai pilnveidot esošo produktu konkurētspēju pielietojot Zilā okeāna stratēģijas metodes. Darbā autore izpēta teorētisko materiālu, kas attiecas uz inovācijām tūrisma jomā, kā arī aptaujas veidā veic pētījumu Latvijas tūrisma uzņēmumu vidū, un analizē Latvijas tūrisma ekspertu viedokli. Pētījuma rezultāti atklāj, ka Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājums nav izteikti inovatīvs, bet tirgū pastāv atsevišķi inovatīvi uzņēmumi, kas ir bijuši spējīgi veidot „zilo okeānu”, uzņēmēji apzinās sarežģīto ekonomisko situāciju un ir gatavi pielāgot savus produktus.
 
The purpose of this bachelor paper ir to invetigate innovations of Latvian tourism. The aim of the paper is to provide suggestions for Latvian tourism enterprises on how to create new innovative products and to develop competitiveness of the existing ones by using the methods of the Blue Ocean Strategy. The author of the paper explores theoretical aspects concerning innovations in tourism industry, as well as conducts a questionnaire-based research among Latvian tourism agencies and analyses the opinion of eksperts of Latvian tourism. The results of the study reveal that the offer of Latvian tourism companies is not particularly innovative; although, certain innovative companies that have been successful in creating the Blue Ocean are present in the market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14480
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV