Velotūrisma produkta izstrāde Ādažu novadā
Автор
Meistere, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Velotūrisma produkta izstrāde Ādažu novadā”. Darba mērķis ir izstrādāt velomaršrutu gan ārvalstu, gan vietējiem tūristiem Latvijā, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, kā arī analītiskajiem pētījumiem par velomaršruta izstrādi.
Darbs sastāv no trim nodaļām – teorētiskās, analītiskās un praktiskās. Pirmajā nodaļā tiek aplūkots velotūrisma jēdziens, tā nozīme tūrisma industrijā, tā veidi un velomaršrutu kā iespējamo tūrisma produktu, kā arī tiek apskatīti velomaršruta veidošanas pamatposmi.
Otrajā nodaļā tiek analizētas velotūrisma attīstības programmas valsts mērogā, tiek apzinātas par velotūrismu atbildīgās institūcijas Latvijā, kā arī tiek veikta pētījums un tā analīze par velomaršruta izveidi un norises vietas izvēli.
Trešajā nodaļā ir aprakstīts autores izstrādātais velotūrisma maršruts, noteikta tā mērķauditorija.
Bakalaura darbs sastāv no 61 lpp., 11 attēliem, 1 tabulas un 7 pielikumiem.
Atslēgvārdi: velotūrisms, tūrisma produkts, velomaršruts The topic of the present Bachelor paper is ‘Cycling tourism product development in area of Ādaži”. The goal of this paper is to develop a cycle route for both foreign and local tourists in Latvia based on theoretical knowledge and analytical cycle tourism research data.
The present paper consists of three parts – theoretical, analytical and practical part. The first chapter speaks about the concept of cycle tourism, its meaning for the tourism industry, considers various forms of cycle tourism and it as a potential tourism service product; it also looks into the basic steps of the development of a cycle route.
In the second chapter state scale cycle tourism development programs are being analyzed; there are indicated the state institutions responsible for the cycle tourism and likewise a research on cycle route development and its deployment choice is carried out and analyzed.
The third chapter describes the cycle route developed by the author of this paper and defines its target audience.
The bachelor paper consists of 61 pages, 11 pictures, 1 table and 7 appendices.
Key words: cycle tourism, tourism service product, cycle route.