• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma „GL” iekšējā un ārējā komunikācijas procesa novērtējums

Thumbnail
Открыть
303-34436-Diploms_2013.pdf (1.239Mb)
Автор
Žeļezovska, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Galvenais faktors, kas ļauj organizācijai virzīties uz mērķi un turpināt eksistēt ir viņu darbinieku uzvedība, kas organizācijā ir un paliek viens no galvenajiem nosacījumiem uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai. Šī darba mērķis ir padziļināti aplūkot un izpētīt uzņēmuma „GL” iekšējo un ārējo komunikācijas procesa attīstību, ka arī izteikt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma komunikācijas procesa uzlabošanu. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā daļa apskatīti iekšējas un ārējas komunikācijas teorētiskie aspekti. Darba otrajā daļā tiks aprakstīts uzņēmums „GL” un tā pamatnozares. Trešajā daļā, kas ir darba pētnieciskā daļa, tiek izpētīti un analizēti aptaujas anketas dati ar grafikiem un secinājumiem, ka arī izvirzītas rekomendācijas uzņēmuma „GL” mārketinga nodaļas trūkumu novēršanai. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 63 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 29 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 30 avotus. Atslēgas vārdi: iekšējas komunikācijas, ārējās komunikācijas, sabiedriskās attiecības, loģistika.
 
Te aim of this paper is to focus on “GL” company and explore its internal and external communication process development, as well as reach the conclusion and make some recommendations for the improvement of the company's communication process. This research paper consists of three parts. The first part will discuss some theoretical aspects of internal and external communication. The second part will look at “GL” company and its key sectors. After analysing the data gained from questionnaires, the third part will provide some graphs and conclusions, as well as, will make several recommendations for the department of marketing to prevent the deficiencies. The paper consists of 63 pages, excluding appendixes. It contains 29 images, 6 tables and 3 appendixes. The reference list includes 30 sources. Keywords: internal communications, external communications, public relations, logistics.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14486
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV