Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorRozenberga, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:37Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34573en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14495
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir balstoties uz teoriju, izpētīt SIA „AVB’’ iekšējo un ārējo vidi un izstrādāt tālākās darbības virzienus. Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi , plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Bakalaura darbs sastāv no 70 lapaspuses, 15 attēliem, 13 tabulām, 30 informācijas avotiem,19 pielikumi. Atslēgvārdi: uzņēmums, konkurence, finanšu, analīze.en_US
dc.description.abstractThis bachelor's work is based on the theory explore Ltd. " AVB '' internal and external environment and to develop further courses of action .In order to have better knowledge of market opportunities and solving marketing problems , company needs a comprehensive and realistic analysis of market information . This analysis, planning and control can not be made, without analyzing your buyers, competitors, intermediaries and data regarding sales and prices. Thesis consists of 70 pages, 15 figures, 13 tables ,30 sources of information, 19 attachments.Keywords: enterprise, competition, financial analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleFinanšu analīze uzņēmuma SIA „AVB”en_US
dc.title.alternativeCompany „AVB” financial analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record