• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aktīvā tūrisma produkta attīstība Ērgļu novadā

Thumbnail
Öffnen
303-34592-Lazdina_Ieva_il08240.pdf (3.647Mb)
Autor
Lazdiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Aktīvā tūrisma produkta attīstība Ērgļu novadā”. Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot jaunu aktīvā tūrisma produktu – jaunu tūrisma maršrutu, kurš spētu veiksmīgi darboties, apmierināt patērētāju vēlmes, kā arī popularizētu Ērgļu novadu kā tūrisma galamērķa reģionu un piesaistītu arvien vairāk tūristu. Darbs sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā daļā aprakstīta teorija par aktīvo tūrismu, par tā izveidošanu kā tūrisma produktu un tā virzīšana tirgū. Otrā daļa ir veltīta situācijas izpētei Ērgļu novadā, kā arī sniegts neliels ieskats Latvijas vietējā tūrismā. Trešajā daļā autors veica anketēšanu, lai noskaidrotu tūristu vēlmes, lai varētu izveidot pilnvērtīgu, pievilcīgu tūrisma produktu, kā arī balstoties uz iepriekš izpētīto zinātnisko literatūru, pieejamiem resursiem un respondentu sniegtajām atbildēm izveidoja aktīvā tūrisma produktu Ērgļu novadā.
 
Bachelor theme is „Active tourism product development in Ergļi”. The aim of the bachelor is to create a new active tourism product - a new tourist route, which is able to function successfully in meeting customer expectations, as well as promote the Ergli a tourist destination and attract more tourists. The paper consists of introduction, three chapters, conclusion and suggestions and list of references. The first part describes the theory of active tourism, the establishment of the tourism product and its promotion to the market. The second part is devoted to the examination of the situation Ergli, as well as to shed some light Latvian local tourism. In the third part the author carried out a poll to find the tourist wishes to create a wholesome, attractive tourism products, as well as on the basis of previously studied the scientific literature, available resources and answers given by respondents was set up active in tourism for the Ergli.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14497
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV