• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga mikss elementu analīze un pilnveidošana SIA "Zilais Putns" restorānā "Rozengrāls"

Thumbnail
View/Open
303-34855-Jegurs_Kaspars_kj09083.pdf (1.672Mb)
Author
Jegurs, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kaļķis, Henrijs
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats: Mārketinga mikss elementu analīze, pilnveidošana SIA „Zilais Putns” restorānā „Rozengrāls”, mērķis: veikt mārketinga mikss elementu analīzi restorānā, kā arī izstrādāt elementu pilnveidošanas iespējas. Mērķa sasniegšanai tika pētīti un analizēti mārketinga mikss elementu un mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, analizēti restorāna mārketinga mikss elementi un mārketinga komunikācijas, veikts empīrisks pētījums, ar aptaujas anketu restorāna apmeklētājiem. 1. daļā- definēti un analizēti mārketinga mikss elementi. 2. daļā- pētīta un analizēta restorāna mārketinga darbība. 3. daļā- analizēti empīriskā pētījuma rezultāti. 4. daļā- izstrādātas uzņēmuma darbības pilnveidošanas iespējas. Nobeigumā secinājumi un priekšlikumi mārketinga darbības pilnveidošanai un attīstīšanai restorānā. Darbā- 71 lpp., 4 nodaļas un 8 apakšnodaļas, 7 tabulas, 25 attēli, 27 izmantotās literatūras avoti, 6 pielikumi. Atslēgvārdi: mikss, produkts, cena, virzīšana tirgū, vieta.
 
Bachelor work topic: The analysis and improvement of marketing mix elements in LTD „Zilais Putns” restaurant „Rozengrāls”, aim is to carry out analysis of marketing mix elements in restaurant, carry out options to improve these elements. To achieve aim, marketing mix elements and marketing communications theoretical aspects were examined and analyzed, marketing mix and marketing communications in restaurant were analyzed, and also author of work made research by empirical method, with questionnaire for restaurant visitors. 1. part- marketing mix elements are defined and analyzed. 2. part- restaurant marketing examination, analysis. 3. part- analysis of empirical research results. 4. part- options of restaurant activity improvement. In work- 71 pages, 4 chapters, 8 subclasses, 7 tables, 25 pictures, 27 sources of used literature, 6 additions. Keywords: mix, product, price, promotion, place.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14507
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV