Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorĶiris, Tomsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34857en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14508
dc.description.abstractBakalaura darbs. „Interneta mārketings un tā iespējas Latvijā.” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mārketinga teorētiskos aspektus un noskaidrot to nozīmi mārketingā. Darba pirmajā nodaļā tiek apskatīts mārketings, interneta mārketinga jēdziens un tā instrumenti, reklāma un tās jēdziens. Darba otrajā daļā tiek apskatīts interneta mārketings un tā tendences pasaulē un Eiropā. Trešajā nodaļā tiek pētīts interneta mārketings Latvijā, tā statistiskie rādītāji, iespējas un tendences, pētīti Latvijas populārākie uzņēmumi sociālo tīklu lapās. Darba trešās daļas noslēgumā tika veikta aptauja kurā piedalijās 100 interneta lietotāju, kas atbildēja uz autora 7 uzdotiem jautājumiem, par sociālo mediju mārketingu un to lietošanu ikdienā. Darba rezultātā izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par interneta mārketingu un tā iespējām Latvijā. Darba apjoms – 68 lpp. un 19 attēli.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis. ”Internet marketing and usage posibilities in Latvia”. The aim of thesis is to explore theoretical aspects of internet marketing and value its place in marketing. First chapter consists overview of marketing, advertising and internet marketing tools and theory. Second chapter consists of analysis of internet marketing and social media situation in Europe and rest of the world. The third chapter on basis of theory deals with internet marketing in Latvia, usage possibilities and trends, statistics, and analysis of Latvian top social media business sites. At the ending of the third chapter, author made an survey wich included 100 participans, internet users, who answered 7 simple questions about internet marketing and its possibilieties in Latvia. The ammount of work is 68 pages, work data is collected in 19 figures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta mārketings un tā iespējas Latvijāen_US
dc.title.alternativeInternet Marketing and Usage Posibilities in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record